Autor | Wypowiedź |
2017-03-16, 20:11
Pomógł 0 raz(y).
|
W jakim rozszerzeniu zapisać złożenie w Catii abym mógł otworzyć w solidworks? wiem, że to pytanie bardzie dotyczy Catii ale może ktoś, coś .. |
|
|
CSWP, CSWE, CSWI *** solid-blog.pl ***
2017-03-16, 20:26
Pomógł 409 raz(y).
|
Iges albo Step (Step'y SW lepiej czyta z domyślnymi ustawieniami). |
CSWE, CSWI, Inż. wsparcia technicznego CAD, SIM i PDM w SOLIDEXPERT
2017-04-03, 11:25
Pomógł 0 raz(y).
|
W SOLIDWORKS 2017 Premium można otwierać pliki Catii bezpośrednio w SW. Zarówno .CATPart jak i .CATProduct ![]() Pozdrawiam. |
|
|
2017-04-03, 12:32
Pomógł 18 raz(y).
|
Hmmm, ja mam premium i przy próbie importu CATParta mam "Nie udało się uzyskac licencji dla CATIA V-5 SOLIDWORKS Translator. Serwer licencji nie obsługuje tej operacji". |
|
|
DPStoday.pl | CSWI CSWE SOLIDWORKS Aplication Elite
2017-04-04, 14:36
Pomógł 18 raz(y).
|
Pełna funkcjonalność wstępnie przewidziana w wersji SOLIDWORKS 2017 SP2 |
|
|
2017-04-04, 15:27
Pomógł 18 raz(y).
|
Ale SP2 jest już od jakichś 3 tygodni. |
|
|
CSWE, CSWI, Inż. wsparcia technicznego CAD, SIM i PDM w SOLIDEXPERT
2017-04-05, 20:03
Pomógł 0 raz(y).
|
A czy na tym komputerze jest zainstalowana wersja sieciowa czy stanowiskowa? Proszę spróbować jeszcze w okienku opcje w typach pliku wskazać bezpośrednio .CATPart. Inne pytanie - czy na tej maszynie jest zainstalowana też Catia? |
|
|
CSWP, CSWE, CSWI *** solid-blog.pl ***
2017-04-05, 22:35
Pomógł 409 raz(y).
|
A jakie ma znaczenie wersja sieciowa/standalone? Chyba funkcjonalność jest identyczna... Druga sprawa, to niby Catia jest wymagana na tym samym komputerze by otwierać z niej pliki? Mam nadzieję, że nie bo to byłby jakiś żart chyba. |
CSWE, CSWI, Inż. wsparcia technicznego CAD, SIM i PDM w SOLIDEXPERT
2017-05-05, 13:57
Pomógł 0 raz(y).
|
Przepraszam za brak odpowiedzi, powiadomienia z PSWUG nie dochodzą. Wersja stanowiskowa/sieciowa jest istotna o tyle, że funkcjonalność ta dostępna jest jedynie w SW Premium. W przypadku gdy mamy licencję sieciową to: - możemy używać w danym momencie niższego pakietu ponieważ żaden z dodatków SW Premium nie jest uruchomiony. Wówczas należałoby sprawdzić jaką licencję "konsumujemy" z serwera licencji. albo - serwer licencji nie został podniesiony do 2017 SP2, nie została reaktywowana licencja i inne tego typu problemy. Ponieważ funkcjonalność jest stosunkowo nowa trzeba szukać możliwych powodów takich problemów. |
|
|