Autor | Wypowiedź |
Ekspert od modelowania powierzchniowego | CSWE
2013-09-11, 14:46
Pomógł 1 raz(y).
|
Hej, mam mały zgryz do rozwiązania. Otóż chciałbym jak najwierniej zamodelować powierzchnię krzywoliniową, będącą częścią modelu samolotu. Ponieważ planuję w przyszłości zrobić formę z tego co teraz modeluję, zależy mi, aby na blasze były widoczne nity. Więc tekstura raczej odpada. Tak jak w prawdziwych samolotach - nituje się przy krawędzi blach, w pewnym szyku, co określoną odległość. Mam problem z jakąś szybką metodą na rzutowanie takich nitów na powierzchnię blachy. Nie muszą to być osobne obiekty, poniważ całość ma stanowić gotową bryłę makiety modelu do zrobienia z niego formy do laminowania dokładnie w taki sposób, jak wykonuje się kadłuby łodzi, czyli mata/tkanina szklana + żywica, ale to już takie szczegóły. Macie jakieś pomysły? ![]() Pozdrawiam, Mikołaj |
|
|
CSWP, CSWE, CSWI *** solid-blog.pl ***
2013-09-11, 16:01
Pomógł 409 raz(y).
|
Szyk oparty na krzywej z opcją wyrównania do ściany - da się zrobić, robiłem podobną rzecz. |
|
|
Ekspert od modelowania powierzchniowego | CSWE
2013-09-11, 17:34
Pomógł 1 raz(y).
|
O dzieki za sugestię. Wypróbuję niebawem :) |
|
|